


Εκπαιδεύσου Δωρεάν στις ψηφιακές δεξιότητες που θα φέρουν την επιχείρηση σου στο αύριο!
10 ενότητες μαθημάτων - 118 ώρες online εκπαίδευσης - Καθηγητές πανεπιστημίου- Πιστοποιητικό κατάρτισης από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που σχεδιάστηκε από την COSMOTE σε συνεργασία με το Εργαστήριo Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Social Media
Ανακάλυψε ποια είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) και πως μπορείς να τα αξιοποιήσεις για να προσεγγίσεις το κοινό της επιχείρησης σου. Μάθε τους σημαντικούς δείκτες με τους οποίους μπορείς να αξιολογήσεις μία καμπάνια ανάλογα με τη στρατηγική που ακολουθεί η επιχείρησή σου.

ΔΩΡΕΑΝ
ΔΩΡΕΑΝ
13 ώρες
Από 15/6 έως 28/6
Social Media (Τμήμα Β)
Ανακάλυψε ποια είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) και πως μπορείς να τα αξιοποιήσεις για να προσεγγίσεις το κοινό της επιχείρησης σου. Μάθε τους σημαντικούς δείκτες με τους οποίους μπορείς να αξιολογήσεις μία καμπάνια ανάλογα με τη στρατηγική που ακολουθεί η επιχείρησή σου.

ΔΩΡΕΑΝ
ΔΩΡΕΑΝ
13 ώρες
Από 16/6 έως 29/6
Analytics, ΙοΤ & ΑΙ
Τι είναι τα δεδομένα (analytics) και ποια η σημασία τους; Πως μπορείς να τα αξιοποιήσεις στην στρατηγική της επιχείρησής σου ; Ανακάλυψε τις νέες τάσεις της τεχνολογίας Internet of Things (IoT) και Artificial Intelligence (AI) και πώς μπορούν να ενσωματωθούν σε μια μικρομεσαία επιχείρηση.

ΔΩΡΕΑΝ
ΔΩΡΕΑΝ
11 ώρες
Από 6/7 έως 17/7
Analytics, ΙοΤ & ΑΙ (Τμήμα Β)
Τι είναι τα δεδομένα (analytics) και ποια η σημασία τους; Πως μπορείς να τα αξιοποιήσεις στην στρατηγική της επιχείρησής σου ; Ανακάλυψε τις νέες τάσεις της τεχνολογίας Internet of Things (IoT) και Artificial Intelligence (AI) και πώς μπορούν να ενσωματωθούν σε μια μικρομεσαία επιχείρηση.

ΔΩΡΕΑΝ
ΔΩΡΕΑΝ
11 ώρες
Από 7/7 έως 18/7
Εισαγωγή στα Digital Skills Ι
Γιατί είναι τόσο σημαντική η ψηφιακή παρουσία και με πιο τρόπο μπορείς να καταρτίσεις ένα αποτελεσματικό πλάνο για την επιχείρησή σου; Ανακάλυψε τα ψηφιακά εργαλεία και τον τρόπο λειτουργίας τους, για να συνεργάζεσαι οργανωμένα και με ασφάλεια τόσο εσωτερικά με την ομάδα σου αλλά και εξωτερικά με συνεργάτες & πελάτες.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
13 Ώρες
Από 1/12 έως 14/12
Εισαγωγή στα Digital Skills Ι (Τμήμα Β)
Γιατί είναι τόσο σημαντική η ψηφιακή παρουσία και με πιο τρόπο μπορείς να καταρτίσεις ένα αποτελεσματικό πλάνο για την επιχείρησή σου; Ανακάλυψε τα ψηφιακά εργαλεία και τον τρόπο λειτουργίας τους, για να συνεργάζεσαι οργανωμένα και με ασφάλεια τόσο εσωτερικά με την ομάδα σου αλλά και εξωτερικά με συνεργάτες & πελάτες.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
13 Ώρες
Από 2/12 έως 15/12
Εισαγωγή στα Digital Skills ΙΙ
Ποια η σημασία του Ψηφιακού Μετασχηματισμού για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου; Μάθε τον τρόπο και τα εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις τις διαδικασίες της επιχείρησης σου, καθώς και ποιες είναι οι νέες δεξιότητες που θα πρέπει να αποκτήσεις τόσο εσύ όσο και οι συνεργάτες σου σε αυτή τη νέα ψηφιακή εποχή.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
13 ώρες
Από 12/1 έως 25/1
Εισαγωγή στα Digital Skills ΙΙ (Τμήμα Β)
Ποια η σημασία του Ψηφιακού Μετασχηματισμού για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου; Μάθε τον τρόπο και τα εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις τις διαδικασίες της επιχείρησης σου, καθώς και ποιες είναι οι νέες δεξιότητες που θα πρέπει να αποκτήσεις τόσο εσύ όσο και οι συνεργάτες σου σε αυτή τη νέα ψηφιακή εποχή.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
13 ώρες
Από 13/1 έως 26/1
Ανάπτυξη eCommerce Plan
Ανακάλυψε όλα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Η μελέτη του ανταγωνισμού, η τεχνική υλοποίησή του και ο σχεδιασμός ενός οικονομικού πλάνου αποτελούν τους βασικούς άξονες του μαθήματος.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
11 ώρες
Από 2/2 έως 13/2
Ανάπτυξη eCommerce Plan (Τμήμα Β)
Ανακάλυψε όλα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Η μελέτη του ανταγωνισμού, η τεχνική υλοποίησή του και ο σχεδιασμός ενός οικονομικού πλάνου αποτελούν τους βασικούς άξονες του μαθήματος.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
11 ώρες
Από 3/2 έως 14/2
Logistics & Pricing
Μάθε για τους τρόπους με τους οποίους η επιχείρηση σου θα πρέπει να οργανώσει την εφοδιαστική της αλυσίδα αλλά τη διαδικασία τιμολόγησης των προϊόντων της, την στρατηγική αποθήκευσης και μεταφοράς μέσα στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
11 ώρες
Από 16/2 έως 1/3
Logistics and Pricing (Τμήμα Β)
Μάθε για τους τρόπους με τους οποίους η επιχείρηση σου θα πρέπει να οργανώσει την εφοδιαστική της αλυσίδα αλλά τη διαδικασία τιμολόγησης των προϊόντων της, την στρατηγική αποθήκευσης και μεταφοράς μέσα στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
11 ώρες
Από 17/2 έως 2/3
Σχεδιασμός Digital Marketing Plan
Ο σωστός σχεδιασμός ενός Digital Marketing Plan, τα εργαλεία υποστήριξης της στρατηγικής του, καθώς και τα διαθέσιμα εργαλεία της ψηφιακής προώθησης και αξιολόγησης της σε μια επιχείρηση είναι μερικά μόνο από τα θέματα που θα παρουσιαστούν σε αυτό το μάθημα.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
11 ώρες
Από 9/3 έως 20/3
Σχεδιασμός Digital Marketing Plan (Τμήμα Β)
Ο σωστός σχεδιασμός ενός Digital Marketing Plan, τα εργαλεία υποστήριξης της στρατηγικής του, καθώς και τα διαθέσιμα εργαλεία της ψηφιακής προώθησης και αξιολόγησης της σε μια επιχείρηση είναι μερικά μόνο από τα θέματα που θα παρουσιαστούν σε αυτό το μάθημα.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
11 ώρες
Από 10/3 έως 21/3
Content Marketing
Τι είδους περιεχόμενο ταιριάζει σε κάθε μέσο και ποια είναι τα κατάλληλα εργαλεία για να αναπτύξεις το δικό σου. Πως θα σχεδιάσεις ένα ελκυστικό site/e-shop και η σημαντικότητα του User Interface (UI) & User Experience (UX) για την βελτίωση της εμπειρίας χρήστη.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
11 ώρες
Από 27/3 έως 5/4
Content Marketing (Τμήμα Β)
Τι είδους περιεχόμενο ταιριάζει σε κάθε μέσο και ποια είναι τα κατάλληλα εργαλεία για να αναπτύξεις το δικό σου. Πως θα σχεδιάσεις ένα ελκυστικό site/e-shop και η σημαντικότητα του User Interface (UI) & User Experience (UX) για την βελτίωση της εμπειρίας χρήστη.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
11 ώρες
Από 28/3 έως 6/4
ERP & CRM
Τι είναι τα συστήματα ERP & CRM, ποια τα πλεονεκτήματα τους και πώς μπορούν να ενσωματωθούν στη λειτουργία μιας επιχείρησης; Μάθε πως τα συστήματα αυτά συμβάλλουν στην επιτυχημένη επικοινωνία με το κοινό της επιχείρησης, καθώς και πώς συντελούν στην αύξηση των πωλήσεων.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
11 ώρες
Από 20/4 έως 3/5
ERP & CRM (Τμήμα Β)
Τι είναι τα συστήματα ERP & CRM, ποια τα πλεονεκτήματα τους και πώς μπορούν να ενσωματωθούν στη λειτουργία μιας επιχείρησης; Μάθε πως τα συστήματα αυτά συμβάλλουν στην επιτυχημένη επικοινωνία με το κοινό της επιχείρησης, καθώς και πώς συντελούν στην αύξηση των πωλήσεων.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
11 ώρες
Από 21/4 έως 4/5
Search Engines
Ανακάλυψε τους εναλλακτικούς τρόπους χρήσης των μηχανών αναζήτησης, ως μέσο προώθησης της επιχείρησης σου. Μάθε τις τεχνικές χρήσης των εργαλείων Search Engine Marketing (SEM), Google Adwords και Search Engine Optimization (SEO).

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
13 ώρες
Από 11/5 έως 26/5
Search Engines (Τμήμα Β)
Ανακάλυψε τους εναλλακτικούς τρόπους χρήσης των μηχανών αναζήτησης, ως μέσο προώθησης της επιχείρησης σου. Μάθε τις τεχνικές χρήσης των εργαλείων Search Engine Marketing (SEM), Google Adwords και Search Engine Optimization (SEO).

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ