

Courses

Content Marketing
Τι είδους περιεχόμενο ταιριάζει σε κάθε μέσο και ποια είναι τα κατάλληλα εργαλεία για να αναπτύξεις το δικό σου. Πως θα σχεδιάσεις ένα ελκυστικό site/e-shop και η σημαντικότητα του User Interface (UI) & User Experience (UX) για την βελτίωση της εμπειρίας χρήστη.
Price
Duration
ΔΩΡΕΑΝ
11 ώρες

Content Marketing (Τμήμα Β)
Τι είδους περιεχόμενο ταιριάζει σε κάθε μέσο και ποια είναι τα κατάλληλα εργαλεία για να αναπτύξεις το δικό σου. Πως θα σχεδιάσεις ένα ελκυστικό site/e-shop και η σημαντικότητα του User Interface (UI) & User Experience (UX) για την βελτίωση της εμπειρίας χρήστη.
Price
Duration
ΔΩΡΕΑΝ
11 ώρες

ERP & CRM
Τι είναι τα συστήματα ERP & CRM, ποια τα πλεονεκτήματα τους και πώς μπορούν να ενσωματωθούν στη λειτουργία μιας επιχείρησης; Μάθε πως τα συστήματα αυτά συμβάλλουν στην επιτυχημένη επικοινωνία με το κοινό της επιχείρησης, καθώς και πώς συντελούν στην αύξηση των πωλήσεων.
Price
Duration
ΔΩΡΕΑΝ
11 ώρες

ERP & CRM (Τμήμα Β)
Τι είναι τα συστήματα ERP & CRM, ποια τα πλεονεκτήματα τους και πώς μπορούν να ενσωματωθούν στη λειτουργία μιας επιχείρησης; Μάθε πως τα συστήματα αυτά συμβάλλουν στην επιτυχημένη επικοινωνία με το κοινό της επιχείρησης, καθώς και πώς συντελούν στην αύξηση των πωλήσεων.
Price
Duration
ΔΩΡΕΑΝ
11 ώρες

Search Engines
Ανακάλυψε τους εναλλακτικούς τρόπους χρήσης των μηχανών αναζήτησης, ως μέσο προώθησης της επιχείρησης σου. Μάθε τις τεχνικές χρήσης των εργαλείων Search Engine Marketing (SEM), Google Adwords και Search Engine Optimization (SEO).
Price
Duration
ΔΩΡΕΑΝ
13 ώρες

Search Engines (Τμήμα Β)
Ανακάλυψε τους εναλλακτικούς τρόπους χρήσης των μηχανών αναζήτησης, ως μέσο προώθησης της επιχείρησης σου. Μάθε τις τεχνικές χρήσης των εργαλείων Search Engine Marketing (SEM), Google Adwords και Search Engine Optimization (SEO).
Price
Duration
ΔΩΡΕΑΝ
13 ώρες

Social Media
Ανακάλυψε ποια είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) και πως μπορείς να τα αξιοποιήσεις για να προσεγγίσεις το κοινό της επιχείρησης σου. Μάθε τους σημαντικούς δείκτες με τους οποίους μπορείς να αξιολογήσεις μία καμπάνια ανάλογα με τη στρατηγική που ακολουθεί η επιχείρησή σου.
Price
Duration
ΔΩΡΕΑΝ
13 ώρες

Social Media (Τμήμα Β)
Ανακάλυψε ποια είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) και πως μπορείς να τα αξιοποιήσεις για να προσεγγίσεις το κοινό της επιχείρησης σου. Μάθε τους σημαντικούς δείκτες με τους οποίους μπορείς να αξιολογήσεις μία καμπάνια ανάλογα με τη στρατηγική που ακολουθεί η επιχείρησή σου.
Price
Duration
ΔΩΡΕΑΝ
13 ώρες

Analytics, ΙοΤ & ΑΙ
Τι είναι τα δεδομένα (analytics) και ποια η σημασία τους; Πως μπορείς να τα αξιοποιήσεις στην στρατηγική της επιχείρησής σου ; Ανακάλυψε τις νέες τάσεις της τεχνολογίας Internet of Things (IoT) και Artificial Intelligence (AI) και πώς μπορούν να ενσωματωθούν σε μια μικρομεσαία επιχείρηση.
Price
Duration
ΔΩΡΕΑΝ
11 ώρες

Analytics, ΙοΤ & ΑΙ (Τμήμα Β)
Τι είναι τα δεδομένα (analytics) και ποια η σημασία τους; Πως μπορείς να τα αξιοποιήσεις στην στρατηγική της επιχείρησής σου ; Ανακάλυψε τις νέες τάσεις της τεχνολογίας Internet of Things (IoT) και Artificial Intelligence (AI) και πώς μπορούν να ενσωματωθούν σε μια μικρομεσαία επιχείρηση.
Price
Duration
ΔΩΡΕΑΝ
11 ώρες

Εισαγωγή στα Digital Skills Ι
Γιατί είναι τόσο σημαντική η ψηφιακή παρουσία και με πιο τρόπο μπορείς να καταρτίσεις ένα αποτελεσματικό πλάνο για την επιχείρησή σου; Ανακάλυψε τα ψηφιακά εργαλεία και τον τρόπο λειτουργίας τους, για να συνεργάζεσαι οργανωμένα και με ασφάλεια τόσο εσωτερικά με την ομάδα σου αλλά και εξωτερικά με συνεργάτες & πελάτες.
Price
Duration
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
13 Ώρες

Εισαγωγή στα Digital Skills Ι (Τμήμα Β)
Γιατί είναι τόσο σημαντική η ψηφιακή παρουσία και με πιο τρόπο μπορείς να καταρτίσεις ένα αποτελεσματικό πλάνο για την επιχείρησή σου; Ανακάλυψε τα ψηφιακά εργαλεία και τον τρόπο λειτουργίας τους, για να συνεργάζεσαι οργανωμένα και με ασφάλεια τόσο εσωτερικά με την ομάδα σου αλλά και εξωτερικά με συνεργάτες & πελάτες.
Price
Duration
ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ
13 Ώρες