top of page

Social Media (Τμήμα Β)

Τιμή

ΔΩΡΕΑΝ

Διάρκεια

13 ώρες

Από 16/6 έως 29/6

Περιγραφή μαθήματος

Ανακάλυψε ποια είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) και πως μπορείς να τα αξιοποιήσεις για να προσεγγίσεις το κοινό της επιχείρησης σου. Μάθε τους σημαντικούς δείκτες με τους οποίους μπορείς να αξιολογήσεις μία καμπάνια ανάλογα με τη στρατηγική που ακολουθεί η επιχείρησή σου.

Οι θέσεις έχουν εξαντληθεί!

Οι θέσεις έχουν εξαντληθεί! Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στο τμήμα Β.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, αν υπάρξουν κενές θέσεις παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα ενδιαφέροντος.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι θα παρατηρήσετε αλλαγές στις ημερομηνίες του προγράμματος.
Παρακαλούμε να κρατήσετε τις παρακάτω ημερομηνίες:
Ημερομηνία
Ώρα
Διάρκεια
Θεματολογία
Παρασκευή 16/6
17:00
1 ώρα
  • Γνωριμία, δομή μαθήματος, eLearning πλατφόρμα
Τρίτη 20/6
17:00
3 ώρες
  • Social media πλατφόρμες και η εφαρμογή τους
Πέμπτη 22/6
17:00
3 ώρες
  • Social media πλατφόρμες και η εφαρμογή τους
Τρίτη 27/6
17:00
3 ώρες
  • Δημιουργία διαφημίσεων στις social media πλατφόρμες
Πέμπτη 29/6
17:00
3 ώρες
  • Δείκτες παρακολούθησης της πορείας μιας social media στρατηγικής
Έως Κυριακή 9/7
Online Test Αξιολόγησης
Ανδρέας Ευαγγελάτος

Καθηγητής:

Ανδρέας Ευαγγελάτος

Ο Ανδρέας Ευαγγελάτος διδάσκει μάρκετινγκ και επικοινωνία με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών (Digital Marketing και Social Media Marketing και Corporate Communication Strategy) στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ως μέλος του Ειδικού Διδακτικού Προσωπικού του, ενώ είναι στέλεχος του Εργαστηρίου Εταιρικής Επικοινωνίας με ερευνητική δραστηριότητα στον χώρο της Έρευνας αγοράς, του Μάρκετινγκ και της Εταιρικής επικοινωνίας. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων, έχει κάνει ανακοινώσεις σε διεθνή συνέδρια μετά από κρίση, καθώς επίσης έχει κάνει δεκάδες παρουσιάσεις και σε κλαδικές-επαγγελματικές ημερίδες, σε θέματα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ με έμφαση (α) στην Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική τεχνολογία (β) την Χρήση της τεχνολογίας στο μάρκετινγκ και (γ) στην Συμπεριφορά καταναλωτή.

Καθηγητής:

Βεβαίωση Παρακολούθησης

Όλοι οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να λάβουν Βεβαίωση Παρακολούθησης για κάθε μάθημα που θα παρακολουθήσουν, από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.)του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, συμπληρώνοντας με επιτυχία το εκάστοτε Online Test Αξιολόγησης. Όσοι συμμετέχοντες παρακολουθήσουν όλες τις ενότητες του προγράμματος και περάσουν με επιτυχία όλα τα Online Test Αξιολόγησης, θα λάβουν πιστοποιητικό κατάρτισης από το ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

bottom of page