top of page

Search Engines

Τιμή

ΔΩΡΕΑΝ

Διάρκεια

13 ώρες

Από 11/5 έως 24/5

Περιγραφή μαθήματος

Ανακάλυψε τους εναλλακτικούς τρόπους χρήσης των μηχανών αναζήτησης, ως μέσο προώθησης της επιχείρησης σου. Μάθε τις τεχνικές χρήσης των εργαλείων Search Engine Marketing (SEM), Google Adwords και Search Engine Optimization (SEO).

Οι θέσεις έχουν εξαντληθεί!

Οι θέσεις έχουν εξαντληθεί! Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στο τμήμα Β.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, αν υπάρξουν κενές θέσεις παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα ενδιαφέροντος.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι θα παρατηρήσετε αλλαγές στις ημερομηνίες του προγράμματος.
Παρακαλούμε να κρατήσετε τις παρακάτω ημερομηνίες:
Ημερομηνία
Ώρα
Διάρκεια
Θεματολογία
Πέμπτη 11/5
17:00
1 ώρα
  • Γνωριμία, δομή μαθήματος, eLearning πλατφόρμα
Δευτέρα 15/5
17:00
3 ώρες
  • Προετοιμασία του site/eshop για την προώθηση στις μηχανές αναζήτησης
Τετάρτη 17/5
17:00
3 ώρες
  • Εφαρμογή των βασικών αρχών για την υλοποίηση SEO στρατηγικής
Δευτέρα 22/5
17:00
3 ώρες
  • Σχεδίασης διαφημίσεων στις μηχανές αναζήτησης (SEM/Google ads) (SEM/Google ads)
Τετάρτη 24/5
17:00
3 ώρες
  • Δείκτες παρακολούθησης της πορείας των δράσεων στις μηχανές αναζήτησης
Έως Κυριακή 4/6
Online Test Αξιολόγησης
Χρήστος Λάζαρης

Καθηγητής:

Χρήστος Λάζαρης

Ο Δρ. Χρήστος Λάζαρης είναι μέλος του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει αναγορευτεί διδάκτορας του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών μελετώντας τις θεματικές περιοχές του Omnichannel Retailing, της Ατμόσφαιρας Καταστήματος και της Συμπεριφοράς Καταναλωτή, ακολουθώντας διεπιστημονική προσέγγιση. Είναι μέλος του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών από το 2001, και της ερευνητικής ομάδας IMES (Interactive Marketing and Electronic Services) έχοντας συμμετάσχει σε Ευρωπαϊκά ερευνητικά έργα. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στις θεματικές περιοχές του Digital/Omnichannel Retail Marketing, της Συμπεριφοράς Καταναλωτή και των Πληροφοριακών Συστημάτων. Στο παρελθόν έχει, επίσης, διατελέσει Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε εταιρείες Λιανεμπορίου και Πληροφορικής.

Καθηγητής:

Βεβαίωση Παρακολούθησης

Όλοι οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να λάβουν Βεβαίωση Παρακολούθησης για κάθε μάθημα που θα παρακολουθήσουν, από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.)του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, συμπληρώνοντας με επιτυχία το εκάστοτε Online Test Αξιολόγησης. Όσοι συμμετέχοντες παρακολουθήσουν όλες τις ενότητες του προγράμματος και περάσουν με επιτυχία όλα τα Online Test Αξιολόγησης, θα λάβουν πιστοποιητικό κατάρτισης από το ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

bottom of page