

Περιγραφή μαθήματος
Ο σωστός σχεδιασμός ενός Digital Marketing Plan, τα εργαλεία υποστήριξης της στρατηγικής του, καθώς και τα διαθέσιμα εργαλεία της ψηφιακής προώθησης και αξιολόγησης της σε μια επιχείρηση είναι μερικά μόνο από τα θέματα που θα παρουσιαστούν σε αυτό το μάθημα.
Οι θέσεις έχουν εξαντληθεί!
Οι θέσεις έχουν εξαντληθεί! Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στο τμήμα Β.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, αν υπάρξουν κενές θέσεις παρακαλούμε συμπληρώστε την φόρμα ενδιαφέροντος.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι θα παρατηρήσετε αλλαγές στις ημερομηνίες του προγράμματος.
Παρακαλούμε να κρατήσετε τις παρακάτω ημερομηνίες:
Ημερομηνία | Ώρα | Διάρκεια | Θεματολογία |
---|---|---|---|
Πέμπτη 9/3 | 17:00 | 1 ώρα |
|
Δευτέρα 13/3 | 17:00 | 3 ώρες |
|
Τετάρτη 15/3 | 17:00 | 3 ώρες |
|
Δευτέρα 20/3 | 17:00 | 3 ώρες |
|
Έως Κυριακή 02/04 | Ολοκλήρωση online άσκησης & Online Test Αξιολόγησης |

Καθηγητής:
Νικόλαος Κυρέζης
Ο Νικόλαος Κυρέζης είναι απόφοιτος του τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές, μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές του. Στον ακαδημαϊκό χώρο (25 έτη) έχει διδάξει Μάρκετινγκ Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς (4 έτη), Μάρκετινγκ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (9 έτη), Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Κοινωνικά Δίκτυα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και διάφορα μαθήματα Μάρκετινγκ στο ΤΕΙ Κρήτης (11 έτη). Επίσης, έχει καταρτίσει στελέχη επιχειρήσεων σε πολλά ενδοεπιχειρησιακά σεμινάρια. Συνεργάζεται με το ΚΕΔΙΒΙΜ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών από το 2014, ως εισηγητής και επιβλέπων εκπαιδευτικός/σύμβουλος στα προγράμματα Digital Marketing & Social Media (δια ζώσης & e-learning), Omni-Channel & Customer Experience, e-LinkedIn & Digital Transformation. Τα κύρια ερευνητικά, αλλά και επαγγελματικά πεδία ενδιαφέροντός του αποτελούν: η οικοδόμηση της εμπιστοσύνης και της εμπειρίας του πελάτη, τα φυσικά και ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας και πώλησης προϊόντων & υπηρεσιών, η ανάλυση δεδομένων για αποφάσεις μάρκετινγκ, η στρατηγική μάρκετινγκ και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων.
Καθηγητής:
Βεβαίωση Παρακολούθησης
Όλοι οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να λάβουν Βεβαίωση Παρακολούθησης για κάθε μάθημα που θα παρακολουθήσουν, από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.)του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, συμπληρώνοντας με επιτυχία το εκάστοτε Online Test Αξιολόγησης. Όσοι συμμετέχοντες παρακολουθήσουν όλες τις ενότητες του προγράμματος και περάσουν με επιτυχία όλα τα Online Test Αξιολόγησης, θα λάβουν πιστοποιητικό κατάρτισης από το ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.